Érdekesen mazsolázott a NAV a Mahir szerződéseiből
Jobbik, MSZP, plakátkampány – valószínűleg ezek lehetettek a legutóbbi NAV-os razzia hívószavai, amit csütörtökön tartottak Simicska Lajos cégénél, a Mahor Cityposter Kft.-nél.
Jobbik, MSZP, plakátkampány – valószínűleg ezek lehetettek a legutóbbi NAV-os razzia hívószavai, amit csütörtökön tartottak Simicska Lajos cégénél, a Mahor Cityposter Kft.-nél.
Már a Mahir Cityposter anyacégét, a Mahir Zrt.-t is vizsgálják az adóellenőrök, ahogy kivonultak a Publimonthoz is. Most mentek a jobbikos szerződésekért.
Előtte nincs akadály, mondta, majd bement a bezárt ajtón keresztül a budaörsi kollégiumba - elevenítette fel a történetet Fodor Gábor volt fideszes poltiikus az RTL Klub házon kívül című műsorában. Volt még pár hasonló csemege a műsorban.
Kínos csapdába keverte magát a Jobbik azzal, hogy titkolja az áprilisban indult kormányellenes plakátkampánya költségeit: a milliárdos költekezés vádját már akkor sem mossa le, ha az akció "csak" száznéhány millióba került. A kérdés mindenesetre jogos: miből futotta volna ekkora kampányra. A Fidesz mindenesetre megtorolja a dolgot: a Fidelitas ellenplakátjai után törvényt írt, adóellenőrzés indult az érintett cégeknél, és ÁSZ-jelentés jöhet a legkellemetlenebb pillanatban.
A Mahir Cityposternél hétfőn fegyveres pénzügyőrök jelentek meg, a cég panasszal élt a házkutatás ténye és módja ellen.
A Magyar Idők napokkal hamarabb értesült arról, hogy nyomoznak Simicska Lajos hirdetési cége ellen, mint maga a vállalkozás. Jó súgói vannak a kormánysajtónak – véli a Hír Tv.
Megerősítette a NAV, hogy büntetőeljárást folytat "egy reklámpiaci gazdálkodó" ellen. Korábban a Magyar Idők írt arról, hogy Simicska Lajos cégei ellen nyomoz az adóhatóság a Jobbik-plakátok miatt.
A Magyar Idők szerint költségvetési csalás gyanúja miatt indított eljárást az adóhatóság Simicska plakátcégei ellen. Az egyik érintett cég ügyvezetője ilyenről nem tud, azt mondja, pontosan adták meg az adatokat. A NAV csak egy átfogó vizsgálat indításáról értesítette őket.
Választási kampányidőszakon kívül tilos lesz politikai plakátokat szabadtéri reklámhordozón elhelyezni. Ezt javasolja az országgyűlés törvényalkotási bizottsága a jövő heti szavazásra.
Profinak tűnik, ahogy a Jobbik plakátkampánya hétről hétre kibontakozott? A párt szóvivője állítja: mindez csak a véletlen műve. Azt pedig, hogy mindez mennyibe került, majd csak a végén mondják meg. Szakértőnk szerint a plakátokon sulykolt üzenet elsősorban arra szolgál, hogy az ellenzéki szavazókban rögzítse: Orbán első számú kihívója Vona Gábor.
A felvonulást betiltaná, ha polgármester lenne. Egy politikusoknak kitalált valóságshow-ba viszont szívesen elmenne.
A kormányközeliség nem garancia az üzleti sikerre, ezt mutatják az eddig közzétett mérlegadatok a médiacégek tavalyi gazdálkodásáról.
Nem változott a véleménye Simicska Lajosról és a G-nap előtti szerepéről, amióta az ő televíziójánál dolgozik, a Hír Tv-nél viszont bejöttek a számításai. Bár hiányoznak neki a fideszes politikusok, akárcsak egy permetező kanna és egy csempevágó a kertjéből. Interjú.
Állami hirdetésekkel olajozott örökmozgóként működik az Andy Vajna kormánybiztos kezében lévő TV2-csoport, nyereséget mégis csak évek múlva hozhat.
Újabb nemzeti konzultációs fórumon sikerült szóra bírnia az Indexnek Rogán Antalt, aki néhány percre kiesett a szerepéből, és már-már interjút adott a stábnak. De aztán hirtelen eszébe jutott Simicska Lajos.
Simicska Lajos fia, Ádám maga hozta nyilvánosságra: Varga-Bajusz Veronika panaszának helyt adva a Fidelitas kizárta őt a szervezetből. Az indoklás szerint a közösségi médiában tett nyilatkozatai és sajtószereplései sértették a Fidelitas alapelveit. A szervezet elnöke azt mondja: Simicskától korrektebb lett volna, ha maga lép ki.
A miniszter legalább kéttucatszor Simicskázott, amíg az Indexnek nyilatkozott egy korábbi, Spéder Zoltánnal folytatott beszélgetéséről.
A CÖF-nek adott félmilliárdos támogatás verhetetlen, de nagy pénzeket kapott az MVM-től a veszprémi kézilabda, Demjén Ferenc, és több, a kormányhoz közeli alapítvány is.
A Nógrád megyei ifjúfideszesek sajtótájékoztatóját látva érthető, miért kerülik a kormánypárti körök a valódi újságírókkal való találkozást.
És az Állítsuk meg Brüsszelt! kampány is kapott egy cirill betűkkel operáló értelmezést.